תרומות בעֵת מלחמה

 

קיבלנו פניות לעזרה. נפרסם פניות עם קשר ישיר לחברי הקהילה. (info@yael.org.il)

We have received calls for help and will share those directly connected to the kehillah. (info@yael.org.il)


— מאת מיכאל גילים:

We have launched a crowdfunding campaign to buy essential combat equipment for reserve soldiers of the Sayeret Nahal special forces unit.

Thank you in advance for having our backs – we promise that we have yours! 🇮🇱

תרומות פה.


— מאת ברכה אדלשטיין:

היום נשלים הצטיידות של מערכות מצלמות במעגל סגור לכל הטנקים של הגדוד. הציוד יסופק לגדוד מחר ויותקן על ידי הצוותים והחימוש בימים הקרובים. מדובר במערכת קריטית מצילת חיים שתאפשר ללוחמים הנמצאים בשטח בנוי לראות מי נמצא בסביבת הכלי, ביום ובלילה ללא צורך להוציא את הראש ולהסתכן שלא לצורך. הגופים שנרתמו למאמץ הפיתוח יחד עם לוחמי מילואים מיחידות אחרות הם ניפון ישראל (מכפר סבא) שמוכרים לנו את המצלמות המתקדמות יחד עם מסכי מגע וכבלים במחירי עלות ומובילאיי מירושליים שבונים את קיט ההרכבה בהתנדבות וללא עלות.

כאמור, המערכות הללו מצילות חיים אלא שהן לא זולות (כ 1400 ש"ח ליחידה) אנחנו נשלם את הכל מהקופה שפתחנו ומעוד מקורות פרטיים.
אני פונה אליכם, ואם תוכלו גם למכרים וחברים לתת כתף. כל אחד ואחת כפי יכולתו לחשבון פייבוקס שלנו או לחשבון הדולרי (מי שבחו"ל).

תודה ושיהיו בשורות טובות.
יחד ננצח!
יוני

תרומות פה.


— מאת אלישע דיקמן, בן של משה ומימי דיקמן, שֶׁגר בקדם ערבה:

Kedem Arava, a young settlement, is raising funds for its security squad (כיתת כוננות), which has been proven, during the horrific attacks on October 7, to be crucial in the defense against terror against civilians. Any assistance will be greatly appreciated.

תרומות פה.


בתי כנסת מאמצים בתי מלון של מפונים
Batei Knesset Adopting Hotels of Evacuees

תרומות פה.


— מאת שתי אחיות של חברתנו דינה הרבט:

עלומים חוזרת הביתה, בעזרתכם
Kibbutz Alumim – Coming Home

תרומות פה.